sponsor by nuffnang

bunga sabun...

semalam tengak rehat2 tengok tv, terpandanglah sabun mandi yang berlonggok kat dalam almari tv tu.. banyak plak tu...setahun mandi pun tak abis ni. sabun2 ni dapat bila pergi majlis kawen... semaknya pandangan aku tengok sabun- sabun ni kat situ...

 sebelumnya...masih sabun..

 nak letak mana ye...atau apa boleh buat ye ngn sabun2 ni.. bukan leh makan pun... dalam duk pikir2 tu datanglah idea.... lama dah  aku tak buat benda2 renyah ni...

pi selongkar dapur jap tengok apa yang ada... boleh tak guna untuk aktiviti kreatif ni..
 jeng2 setelah bertungkus lumus sambil tengok tv .. nilah hasilnya..
dari sebuku sabun mandi... dah jadi sejambak bunga...

 dah jadi sejambak bunga...cantik tak
Catat Ulasan

sponsor by nuffnang