sponsor by nuffnang

Kain pasang clear stok

Dah lama kain2 pasang ni kat blog ni sebenarnya.. tapi kali ni Sha nak lelong2 ja kain2 ni sebab nak clearkan stok yang ada. memang lebih murah dari pasaran.. kalau nak runding harga pun boleh tapi jgn la murah sangat sampai kos pos pun tak lepas kan ...hehehhe

ok sapa yang nak beli boleh review. setiap satu ada sepasang ja yang tinggal.
leh tengok kat SINI ok...

sebarang pertanyaan n pembayaran
leh tinggalkan komen atau call sha..

norish_is2003@yahoo.com
019-4649839
Catat Ulasan

sponsor by nuffnang