sponsor by nuffnang

bosannya aku...emo2

Awatla aku bosan sangat arini... bukan tak da kerja nak dibuat, tapi aku malas sgt2..isk isk apasal ni.. dari pagi aku duk ja ngadap tv ni, rasanya setiap cita yang ditayang kat tv tu aku tengok sampai juling biji mata dah.. cuaca kat luar plak memdung ja.. nak pi jejalan plak keta roadtax mati tak sempat nak bayaq lg...kalau tak leh la jugak meronggeng2 kat MAHA ka, tak pun TESCO or GIANT yg sentiasa dikunjung setiap hujung minggu..kira aku ni pelanggan setia hypermarket ni la... dalam duk taip2 entry aku bosan ni, terpandang la halaman rumah aku tu...

 jeng..jeng..jeng 
dalam 2 ari lepas rumput yang bagai lalang depan rumah tu dah selamat dipotong dah, tapi rumput2 kering tu tak pun aku kaut masuk beg sampah lg....bukan tak sempat buat, aku jadi malas la sekarang...biar jelah rumput tu kering sendiri kan...hahhaha senang cita. nanti leh kumpul bakar je..biar buat pencemaran kat taman ni plak..(jahatnya aku)

pokok2 bunga aku plak cam dah lama tak dapat belaian aku...nak siram pun dah malas..harapkan air hujan jalah yang duk siram sehari dua ni.. tu pun kalau ada hujan la...kalau tak da, tunduk ja pokok tu minta simpati tuannya yang dah pemalas ni...padahal dulu tiap hari belai2..

hmmm...apa cita plak ngn husband aku...takkan aku duk sorang2 plak kan...
sebenarnya aku ni tak la duk seseorang pun daam rumah ni...ada ja laki aku tu..tapi dia busy ngn komputer dia ja lah...siang malam kerja. kalau aku tegur pun bukan nak dijawabnya...buat dekkkk je..buat sakit hati ja cakap ngn laki aku tu...bek aku cakap ngn tv ja...ada gak suara...

so aku nak buat apa ya...teruskan mengadap tv ya sha...ehehheehe

Catat Ulasan

sponsor by nuffnang