sponsor by nuffnang

Rindu kawan-kawan


Tetiba aku teringat zaman study dulu...Masa berlalu begitu pantas, tak mampu nak kejar...lagi dikejar, lagi jauh ditinggalkan.....hmmm aku rindukan kawan2 seperjuangan masa belajar dulu..rindu suka duka student life...tapi tu masa zaman remaja...masih keanak-anakan lagi...sekarang ni dah dewasa...dah jadi bini orang...kalau ulangi zaman belajar masa ni belum tentu la dapat menikmati saat-saat indah macam dulu kan... 

mana la kawan2 ku dulu...masing2 dah ada komitment sendiri samaada dalam kerjaya mahupun family...ramai yang dah kawen...ramai juga yang masih mencari2 jodoh yang sesuai...
teringin sangat nak berkumpul macam dulu...tapi rasanya susah kot kalau kumpulkan semua satu kuliah...ya lah bukan semua boleh berkumpul dalam satu masa...bukan semua tinggal berdekatan..dalam malaysia saja ada utara , selatan, pantai timur dan barat..belum lagi yang ada kat luar negara kan...
semoga kawan2ku success dalam perjuangan masing2..
aku pun tak tak der idea la nak tulis apa dalam entry ni..tak tau nak ulas apa...cuma aku nak bagitau 

AKU RINDUKAN KAWAN_KAWAN...

itu ja...hehehehe
aku nak abdikan beberapa keping gambar ala-ala skema ni kat sini...gambar2 ni disnap masa tahun akhir kami ...





Catat Ulasan

sponsor by nuffnang