sponsor by nuffnang

masalah rumahtangga...apa penyelesaiannya?

Dah pukul 2.15 pagi ni.....awat aku tak tido lagi time ni..esok ada test plak...economy tu..tak pa -tak pa aku pandai dah economy ( "ceh kepala hotak hang pandai " - semut sebelah aku kata ni...hahhahaha) mesti korang ingat aku duk brsengkang mata study time2 camni kan ( semut sebelah aku kata lagi -"sengkang mata mengelamun ja lebih " ) ha betul lah tu apa yang semut tu kata... aku duk mengelamun ja depan laptop ni..buku economy aku jauh dah ku tinggalkan atas meja study... eh apa kena mengena plak ngn entry aku kali ni...
sat2 sabaq2 aku nak cita la ni... eh bukan aku yang ada masalah rumah tangga ni...aku bahagia k...di samping sang suami ( oic...sang tu bukan untuk bin......t..g... ka? cam sang kancil n sang buaya ) eh silap2...disamping suami tersayang...ok la kot kan..gatal la plak pagi2 ni..

sebenarnya tadi aku ada chat ngn kawan lama aku...lelaki la...dia ni merangkap anak angkap mak aku..kiranya dia abg angkat aku la kan...ish2 tapi sebelum dia jadi anak angkat mak aku, dia ni kawan aku tau...oleh kerana dia baik n selalu datang kat rumah aku dulu..mak aku aggap dia macam anak sendiri n ambiklah dia ni jadi anak angkat dia.....so naiklah pangkat dia dari kawan aku, jadi abang angkat aku plak...amboi2 lebih2 nampak...nasib pangkat dia benti setakat tu ja....tak naik2 dah..kot2 la jadi menantu plak kan...ehehhe..

dia ni baru ja kawen bulan jan 2011 baru ni ..kira pengantin baru lagi lah...
( tapi ni perkahwinan dia yang ke-dua sebenarnya ) ..perkahwinan pertama...aku tak nak cita la...panjang sangat kisah dia ..banyak kisah dia yang aku tau...sebab dia suka cita kat aku..maklum lah aku ni pendengar masalah orang kan...tapi ntah apalah nasib dia ni, selalu ada masalah dalam rumah tangga..aku pun tak tau apa masalah n silapnya..
kali ni plak dia cita kat aku.....bini dia kuat merajuk...kadang2 tak tau apa sebabnya...merajuk sikit2 takpe...ni sampai lari dari rumah...kadang2 keluar rumah dari pagi sampai lewat malam baru balik...abaag angkat aku ni dah tak tahan lagi dah dengai perangai bini dia tu..letih dah nak pujuk... apasal la jadi lagu tu perangai..baru kawen dah buat hal...tak sayang laki ke? nasib la laki dia tu baik cek oiii....sabaq ja...kalau orang len, lama dah kena pelempang....kang laki cari lain baru dia tau....laki dia tu bukan sebarangan....ada rupa n duit wey...senang2 ja leh lepas dia n cari len ...dah la muda lagi...nak jadi janda ke? ish tak patut aku fikir lagu ni kan....doakan kesejahteraan rumah tangga diaorang..

ha lupa plak nak gtau.... abg angkat aku ni umur 29 tahun , tahun ni la ...bini dia aku tak tau plak umuq bape sebab aku tak kenal..
abg angkat aku ni banyak duit...sebab dia ada hotel sendiri...senang2 la kalau setakat 100 k sebulan tu leh dapat..kalau bini buat perangai selalu, sampai bila leh tahan...cari len la jawabnya..

sapa yang masih solo , single mingle tu leh la cuba...ehehhehe...


Catat Ulasan

sponsor by nuffnang