sponsor by nuffnang

Gambaran hari Kiamat

✐ Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail & beberapa malaikat yang lain. Selepas itu, Izrail pun mencabut nyawa malaikat yang tinggal dan akhirnya nyawanya sendiri.
✐ Selepas semua makhluk mati, Tuhan pun berfirman mafhumnya “Kepunyaan siapakah kerajaan hari ini?” Tiada siapa yang menjawab. Lalu Dia sendiri menjawab dengan keagunganNya “Kepunyaan Allah Yang Maha Esa lagi Maha Perkasa.” Ini menunjukkan kebesaran & keagunganNya sebagai Tuhan yg Maha Kuasa lagi Maha Kekal Hidup, tidak mati.
✐ Selepas 40 tahun, Malaikat Israfil a.s. dihidupkan, seterusnya meniup sangkakala untuk kali ke-2, lantas seluruh makhluk hidup semula di atas bumi putih, berupa padang Mahsyar (umpama padang Arafah) yang rata tidak berbukit atau bulat seperti bumi.
✐ Sekelian manusia hidup melalui benih anak Adam yg disebut “Ajbuz Zanbi” yang berada di hujung tulang belakang mereka. Hiduplah manusia umpama anak pokok yang kembang membesar dari biji benih.
✐ Semua manusia dan jin dibangkitkan dalam keadaan telanjang dan hina. Mereka tidak rasa malu kerana pada ketika itu hati mereka sangat takut dan bimbang tentang nasib & masa depan yang akan mereka hadapi kelak.
✐ Lalu datanglah api yang berterbangan

Video seks Anwar Ibrahim

Korang dah tengok ke video seks paling laris kat Malaysia sekarang ni ..yang melibatkan ketua pembangkang parti PKR tu...semestinya ANWAR IBRAHIM la kan...ni aku nak share kat korang bagi sesapa yang belum tengok... korang boleh nilai sendiri benarkah pelakon dalam video tersebut adalah ANWAR IBRAHIM atau ianya hanya mainan politik semata-mata...

video ni dah tersebar luas di internet..
siapa yang bertanggungjawab menyebarkannya...sedangkan salinan asal telah diserahkan kepada
pihak polis...
mungkinkah Datuk T...atau orang dalaman polis sendiri?

video

kat bawah ni plak bandingan gambar tulen ANWAR IBRAHIM dan PELAKON video tersebut
Adakah orang yang sama?


video dan gambar diatas kredit dari blogger..thanks



sponsor by nuffnang