sponsor by nuffnang

Video seks Anwar Ibrahim

Korang dah tengok ke video seks paling laris kat Malaysia sekarang ni ..yang melibatkan ketua pembangkang parti PKR tu...semestinya ANWAR IBRAHIM la kan...ni aku nak share kat korang bagi sesapa yang belum tengok... korang boleh nilai sendiri benarkah pelakon dalam video tersebut adalah ANWAR IBRAHIM atau ianya hanya mainan politik semata-mata...

video ni dah tersebar luas di internet..
siapa yang bertanggungjawab menyebarkannya...sedangkan salinan asal telah diserahkan kepada
pihak polis...
mungkinkah Datuk T...atau orang dalaman polis sendiri?


kat bawah ni plak bandingan gambar tulen ANWAR IBRAHIM dan PELAKON video tersebut
Adakah orang yang sama?


video dan gambar diatas kredit dari blogger..thanks



Catat Ulasan

sponsor by nuffnang