sponsor by nuffnang

2 minggu pertama...masa lapangku

hahahha...memandangkan aku sekarang ni baaaaannnnyyyaaaaaaakkkkkkkkk saaaannnnnngggggaaaaaat masa lapang..aku isi la dengan aktiviti2 yang aku kira berfaedah sangat ( pada pikiran aku la...orang lain kira buang masa jalah) memang la buang masa..sebab tu aku isi ni...

minggu pertama aku cuti ni aku habiskan dengan makan...makan..makan... pendek kata aku g jalan2 cari makan jalah ...lepak, makan...pergi berkelah...makan ..memang makan ja lah selain buat hobi aku..hobi aku?...hahaha rahsia kat sini. nanti ramai yang ikut2 hobi aku tu..

ni bukti...yang aku makan ja minggu pertama habiskan cuti sebelum aku buat aktiviti lain plak...

 kat bawah ni....pergi berkelah ngn keluarga abang aku yang sulung, mak n keluarga paksu aku kat dusun kami...ada sungai.. sambil berkelah, mandi manda la..

lepas makan..semua berselerak....
aku tak mandi...so pose dah la...tengok budak2 mandi..

 kat bawah ni plak g makan kat kuala perlis ngn jiran sebelah rumah aku...eratkan silaturrahim la katakan

bersusun pinggan lauk...sedap weh..

tengok...selera betul laki aku makan...patutla boroi...weng weng
esoknya...sempena hari ibu...bawa mak n adik2 plak g makan2

interfreme jap ek..
juara n naib juara makan...hahhaa. kalau g makan, tak sia2 bawa 2 orang ni..gerenti tak membazir

esoknya plak bawa mak aku makan jagung plak....lepak kat kual perlis lagi....

my lovely mum..

ni spesis yang  poyo...hahhaa

buruknya aku makan jagung..

satu2nya adik pompuan aku....


Catat Ulasan

sponsor by nuffnang