sponsor by nuffnang

BerCutI Di LaNGkaWi BerSAmA FaMILy...


Seronok kan dapat bercuti bersama family.....ni la masanya kita dapat bersama dengan orang-orang yang kita sayang...

Ni pic bercuti kat Langkawi bersama mak n adik-adik....lama dah tapi dalam tahun ni jugak la... baru dapat post kat sini... walaupun dulu dah selalu pergi...tapi pergi ngn family adalah kenangan yang paling seronok...

 dalam feri dan baru sampai kat jeti langkawi


kat dataran helang....dekat je ngn jeti Langkawi tu...ada replika helang besaq...cantik sangat..


Ni muzium padi... sapa2 yang tak pernah tengok pokok padi atau pun nak tengok proses penyemaian anak padi hingga lah ke menuai, boleh la datang sini... sangat nyaman pemandangannya..

 yang ni plak telaga harbour marina, langkawi.. kalau nak tengok kapal2 mewah boleh la... tengok ja lah..



Catat Ulasan

sponsor by nuffnang