sponsor by nuffnang

BeRkReativ BerSamA KuliT KeRanG (part 2)

 Sambungan sudut kreatif bersama kulit kerang...
kulit kerang dah siap di basuh... tengok tu, putih bersih  ...kalau nak kulit muka putih gebu macam ni, leh guna clorox k..terbukti berkesan menghilangkan segala kotoran degil...hehehe

dah tu jom mewarna plak ikut kesukaan anda..
bila dah berwarna warni tu boleh la gubah ikut kreativiti anda k..


 ni gubahan ikut kreativiti Sha yang dah tersedia kreatif (hahaha perasan ja lebih..)
tengok kat bawah ni...kreatif kann.. abih barang kat umah jadi mangsa, dari dalam stor, kat tempat kerja sampailah ke dapur, rempah ratus semua mangsanya..

stand tu  cd yang dah rosak..
batang tu plak kulit kayu manis.. rempah kat dapur.. ha kan dah tak nak masak buat apa membazir, jadikan kraftangan la plak kan..
hehehee
tapi ni belum siap sepenuhnya, baru 70% siap... masih dalam proses mewarna..


setelah bertungkus lumus dengan projek ni... so camni lah rupa dia akhirnya... CANTIK TAK?
agak2 bape leh jual.. kuang..kuang..kuang..


touch up sikit camni...



Catat Ulasan

sponsor by nuffnang