sponsor by nuffnang

Kerongsang Mutiara lagi...

Hari ni sesi mengemas rumah ...dah lama sangat tak mengemas ni, maklumlah seminggu bape kali ja ada kat rumah ni, duk sibuk ulang alik ke kampung (mai2 KEDAH noh..)... rumah pun dah macam tongkang pecah, baju sana sini... buku2 bersepah..

ok jom mulakan operasi mengemas... kita tengok adakah rumah ini telah menjadi zoo.. ada tikus, lipas, cicak dan seangkatan dengannya dah kot..

JENG...JENG..

Dalam duk sibuk mengemas tu terjumpalah satu kotak ni... HARTA KARUN kot.. agaknya lah kan, kan rumah Sha ni banyak harta karun nya.. 
Jom kita selongkar apa yang ada kat dalam kota tupper ware ni..
TU DIA EH..... harta Sha yang dah berkurun ni..




ni la barang2nya... mutiara sabah, pin , bunga2 clay dan sebagainya..
Rasanya dah lama kot tak buat kerongsang ni... ni yang jumpa balik..
Banyak lagi rupanya stok yang berbaki ni (dulu buat bisness jual kerongsang mutiara ni..)
Alang2 dah terjumpa ni, jom la buat kerongsang... untuk guna sendiri ja.. tak da niat nak jual dah..

So bawa la keluaq alat tukang ni plak... JOM BERTUKANG PLAK...

DAH SIAP ....; MEH KITA TENGOK HASILNYA .... SIMPLE BUT NICE KAN..
ni baru sikit...leh buat banyak lagi ni..

leh buat stok kerongsang lagi..
Catat Ulasan

sponsor by nuffnang