sponsor by nuffnang

Cuti-cuti Malaysia (Port Dickson)

Destinasi cuti kami kali ni ke Port Dickson plak....
rasanya dah lama sangat tak menjengah ke Port Dickson, dah banyak yang berubah... kalau dulu pantai Teluk Kemang lah yang menjadi tempat singgahan pengunjung untuk bermandi manda.. tapi kali ni ada pantai baru.. ala yang depan Hotel Seri Malaysia (kami menginap kat sini...senang g pantai) Kalau tak silap pantai ni dulu penuh dengan hutan, tapi sekarang dah dibersihkan...ramai plak tu pengunjung... cantik, bersih lagi..
ok... tengok sikit pemandangan yang sempat Sha snap ni...walaupun matahari terik, pengunjung masih sanggup berpanas mandi manda...
cantik kan...


ni plak kami....jalan2 ditepi pantai di petang hari..yang paling seronok, Naim la....dapat jalan2 tengok laut ni, maklumlah ni kali pertama dapat main pasir... ayahnya lagi la excited, kalah si anak.. hehehe







Dah petang dapat plak layan sunset yang sangat cantik.....




Catat Ulasan

sponsor by nuffnang