sponsor by nuffnang

Cuti-Cuti Malaysia (Zoo Negara)

Lokasi cuti-cuti kami kali ni.... Zoo Negara...
Lokasi yang sangat sesuai untuk kanak-kanak zaman sekarang untuk mengenali binatang-binatang kat alam ni..
Naim pun suka binatang..pencinta alam anak Sha ni..
hehehe

Nak masuk sini kena bayar k... 
Dewasa RM 30
Kanak-kanak atas tiga tahun RM 15
ini pun bayaran untuk MyKad.. so jgn lupa bawa MyKad kalau nak murah... kalau tak lagi mahal..
seingat Sha dulu murah ja dalam bapa ringgit ja... agaknya  kos makanan binatang-binatang kat sini dah mahal kot..

Memandangkan kami dah sampai agak petang..sempat la tengok show binatang... persembahan anjing laut main bola, burung kakak tua gitu...
Ramai betul pengunjung...maklumla cuti sekolah kan..

Niat dihati nak tengok panda...tapi panda belum lagi boleh dipamerkan kepada orang ramai.. tengok yang len dulu la..

Ok jom tengok gambar..


Baru sampai, bergambar dulu di pintu masuk Zoo

Show time

Badak air yang suka berendam

Kanggaroo... x perlu g Australia dah

Suka tengok flamingo


Zirafah yang tinggi

Elephant
 HMMM lain plak jadinya bila balik dari Zoo... Oh Naim oii
Balik dari Zoo...ini plak yang jadi...terpengaruh


Catat Ulasan

sponsor by nuffnang