sponsor by nuffnang

Taman Hijau Cik Sha

Assalamualaikum..

Kita bersiaran lagi hari ni..ewah2 Cik Sha ni..lagak seorang DJ plak..apa salahnya kan sesekali Cik Sha nak berangan kan..?

Hari ni Cik Sha cuti menjahit..sebab pembantu Cik Sha xnak duduk diam..Hari ni Cik Sha hanya buat kerja rumah ( macam la hari lain Cik Sha x buat kan ).. mmg dah rutin harian Cik Sha pun kemas rumah, basuh membasuh tu.. disamping tu Cik Sha jenguk2 la taman hijau Cik Sha yang x seberapa ni.. maklum la duk rumah kat kayangan..x da tanah.. tanam pun dalam pasu ja, letak pun tumpang space ampaian ja..huhuhu..

Cik Sha ni minat sangat tanam2 ni..tapi apakan daya...tanah xda. Jadi apa yang termampu ja lah..

Meh kita tengok beberapa tanaman Cik Sha yang x seberapa ni..layan..







Catat Ulasan

sponsor by nuffnang